gonatt gott folk

Hallo ich bin Linda :)

Wooola en bild på mig själv! ;P Har insett att de inte finns så många av dess slag på dennna blogg så tänkte lägga upp en bild nu innan jag ska sova:) Ikväll har jag varit ute med ida, vi var ner till älven och satt på bryggan där. Det var mysigt. Fick se att dom har satt dit en massa lampor nu, Såg faktiskt väldigt fint ut när varje trappsteg lystes upp. Det kommer bli helt underbart att sitta där en sen sommarklväll! Längtar något så otroligt till sommaren!! :) Efter att vi hade suttit där nere vid älven så tog vi oss till max och delade på en lyxshake! åhh jordgubbsshaken är så god! Den satt fint i kistan då jag kände mig lite hungrig. Efter det drog ida på olles där hon skulle spendera kvällen med bla hanna. Tyvärr kunde inte jag vara där då jag hade lovat att skjuts hem brorsan från busstationen. Sen ska jag även upp imorgon och skjuts honom klockan 8.. känns lite jobbigt, måste gå och lägga mig nu så att jag hinner sova lite grann innan jag måste upp igen. Men men efter att jag har skjutsat honom kanske jag kan krypa tillbaka till min mysiga säng:) om jag inte har hunnit bli allför pigg. Då kanske jag sätter mig och skriver på projektarbetesrapporten som ska vara någolunda klar till på tisdag:S
Middagen och kvällen ska imorgon spenderas hemma hos hanna ;D Blir godmat och trevligt sällskap där :)

Guten nacht alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0