Träning och inget plugg *

Var på spinning igår med hannapanna at Edda. Ett grymt skönt pass på 45min :) var kanske lite mycket upp och ner från sadeln men annars var det bra. Jag är inte riktigt van med att man ska hålla takten till låtarna men men det gick bra iaf.

Idag ska jag kanske träna.. har fortfarande inte bestämt mig...och träningen börjar igentligen kvart över fyra :P men ingen början hur som helst inte före halv fem. Jag velar pågrund av min hals... känns svullet längst upp i halsen... dessutom tränade jag mycket igår så det känns i kroppen.

Hade fysikprov idag. Känns skönt att få vara ledig från prov ett par veckor nu. Som det ser ut nu har vi ett prov om först 3veckor. Väldigt skönt att slippa ligga med näsan i en bok hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0