It's not about the money

Goddagens :) Veckorna flyger iväg! I går var jag på rönnskär på hälsoundersökning och testade kläder som jag ska ha då jag ska jobba! Så nästa måndag då blir det att fara på utbildning som räcker i 4 timmar :P wohoo... Men det känns väldigt bra att jag har fått ett bra jobb! Finns måånga som inte har fått något jobb alls. Däremot kommer jag inte vara ledig så mycket. Jobbar 3dagar och är ledig 2. De dagarna man är ledig kommer man nog spendera största delen i sängen eller ute i solen. Kommer också vara svårt att hinna vara med kompisarna speciellt om de bara är lediga på helgerna. Men men jag ska göra mitt bästa för att ta vara på mina lediga dagar och spendera de övriga eftermiddagarna med kompisar också! :D

Känns verkligen inte som en tisdag idag. Jag var ju aldrig till skolan igår så det var ingen vanlig måndag :P
Idag satt jag och Sanna och gjorde klart power pointen till redovisningen av projektarbetet imorgon. Det kommer bli spännande :) Efter det så är projektarbetet klart! Så himla skönt! Nästa vecka är det matteprov.... hehe känns mindre bra att jag missade mattelektionen igår och jag missar den på måndag också. Jag är alltså borta de sista lektionerna före provet. Men men det gör mig inte så mycket. Tycker inte att matte är svår. Trots att det är matte E. Jag har helt enkelt lätt för att lära mig matte :) och det är ju bra inför fortsatta studier. Får en massa brev om sommar matte hem i brevlådan. Man kan tydligen plugga matte under sommaren så man är bra förberedd inför matten på universitetet. Jag tror jag ska göra det i sommar, då har jag något att göra då alla andra jobbar och jag är ledig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0