26 oktober 2011

Idag har jag gjort massor med saker jämfört med andra dagar då jag inte gör någonting alls. Har åkt buss in till stan. Fixat mig ett nytt glasögonfodral, det som jag fick då jag köpte mina nya glasögon gick sönder direkt då jag kom hem och skulle öppna det, så jag gick dit och fick ett nytt. Och vad tror ni inte händer då jag kommer hem och öppnar det nya??? jooooo det går sönder precis på samma ställe som de andra!! GAH! jag blir galen, Skit arg försökte jag laga det med lim och klämmor. Sån tur som jag har så var ju limmet nästan slut också!! :(
På stan införskaffade jag en reseadapter också. En ojordad... bajs dåligt, ska gå tillbaka med den och köpa en jordad eftersom att jag är osäker på vilken jag ska ha och den jordade kommer alltid att passa sååå då borde jag ju ha en sådan!! Får väl fixa de imorgon eller något...
När jag kom hem och fixade en god lunch (korv,pasta,sallad och gurka) ringde emma och tyckte att jag skulle följa med på en lite utflykt. sure sure!! Vi hamnade efter en stund på något arbetsklädesföretag på söder för att emma fixat sig ett till jobb :) Efter att arbetskläderna var fixade letade vi oss in mot stan och till pingskyrkans secound hand butik. Kollade runt där. Fanns hur mycke saker som helst där inne...! Mycke porslin,kläder,möbler,tidningar m.m.
Himmelriket för den som behöver billiga saker. Är lite reserverad till att köpaa kläder men porslin och sånna saker skulle jagkunna tänka mig att köpa!
Eftermiddagen blev de att köra bil till mormor och fira hennes 83årsdag! En super god tårta från stigs!
De var ungefär allt som hänt idag.

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0